דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרטגיית מיתוג לטווח הקצר 

מאת    [ 14/08/2013 ]

מילים במאמר: 326   [ נצפה 1968 פעמים ]

אסטרטגיית מיתוג לטווח הקצר

 

מה עומד מאחורי אסטרטגיית השוקולד החדש של כרמית?

כאשר פיתחנו את קונספט אריזות השוקולד החדשות של כרמית, "הפרצופים"- עמדה בפנינו אסטרטגיית המותג לטווח הקצר. אסטרטגיה מותג זו מתאימה לצרכן החדש העכשווי זה שעולה למשרד בבוקר ועובר דרך הפיצוציה לקנות את מנת המתוק היומי שלו. הוא מגיע יום יום עם מצב רוח שונה, כזה שהושפע מלילה סוער או מלילה מדכא ומשעמם עד מוות.

צרכן שלא נשאר באותו מקום יותר מדי זמן, צרכן עם חיים דינאמיים ומציאות משתנה כל הזמן.

אחד כזה אשר כל האפשרויות פתוחות לפניו גם אם זה מתבטא רק באיזה מסעדה הוא יאכל בצהריים (בסכום מרבי של 40 ש"ח) זאת אומרת – צרכן כזה שיוצר לעצמו עולם שבו הוא חושב כי כל האפשרויות פתוחות לפניו. צרכן הקשור לטלפון הנייד שלו מתוך שכל שנייה עשוי הוא לקבל שיחת טלפון חשובה ביותר (לו עצמו).

צרכן שהתענוג העיקרי שלו הוא להפעיל את זכות הבחירה. צרכן כזה מפגיו מעט מאוד נאמנות למותגים. הוא חי לפי מה שטוב לו כרגע ללא מחויבות. אם ימאסו לו דמויות השוקולד של כרמית הוא מצפה לדמויות חדשות בשוקולד שלו או אתגרים חדשים או ריגושים חדשים בכל עת. צרכן המחפש את הסטוץ הסוער והמרטיט של הרגע.

מותג לטווח קצר עונה על כמה צרכים חשובים של כל צרכן, וביניהן היכולת שלו לפנטז כי הוא זה המתריס מהאריזות של השוקולד של כרמית. היכולת שלו לבחור כל פעם דמות שונה בכדי לחדש והיכולת שלו לבחור כל פעם מה לחדש. (היום אני גאון ומחר אני טיפוס קינקי וכן הלאה) היתרון שלנו עם מוצר השוקולד החדש של כרמית נעוץ בעובדה כי זהו מוצר חדש לחלוטין ולא "משופר" כפי שהיה קורה אם עלית היו יוצאים עם שוקולד כזה. ובכך נעוץ יתרוננו אותו עלינו לטפח.

מותג חדש משדר חידוש טוב יותר ממוצר חדש תחת מותג ותיק. יתר על כן, כאשר התועלת היא בתחום הפנטזיה הרי הנחיצות של המותג חזקה במיוחד. כי היא באה בנוסף לנחיצות למותג הקלאסי הנקנה רק בגלל ותיקותו או טעמו (עלית).

מצב זה קיים רק לאחרונה בו צרכנים מוכנים להתנסות ולאמץ מותגים חדשים במהירות.

הכותב הינו מנכ"ל חברת "Mesh Branding"


www.mesh.co.il


מיתוג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב